אספקה מידית - ומשלוחים לכל הארץ

אספקה מידית - ומשלוחים לכל הארץ

אספקה מידית -ומשלוחים לכל הארץ

צעיפי כדורגל: במיתוג מלא!

צעיפי כדורגל מאז ומתמיד היו פריט אופנה חם ומבוקש במיוחד בקרב אוהדי הכדורגל. הצעיפים אשר מעוצבים בהתאם לצבעי הקבוצות וכוללים לוגו, מעניקים תחושת שייכות וגאווה לאוהדים. חלק גדול מן הצעיפים הללו עשויים מחומרים איכותיים ונוחים כמו כותנה מצופה ועוד. אין ספק כי צעיפי כדורגל ממותגים הם דרך מצוינת בה חברות יכולות להשתמש על מנת לקדם את המותג שלהן ולהגדיל את היקף החשיפה שלהן. כיום, צעיפים הפכו לפריט אופנה שניתן ללבוש גם מחוץ למגרש הכדורגל.

צעיפי כדורגל: במיתוג מלא!

 

צעיפי כדורגל – שיפור המיתוג של העסק

 

הענקת צעיפים ממותגים ללקוחות היא דרך מצוינת לקדם את העסק ולשפר את המיתוג שלו. כאשר הלקוחות מקבלים מתנה ייחודית כמו צעיף עם הלוגו של החברה הם מרגישים מיוחדים ומעריכים את הטיפול האישי. בנוסף על כך, הצעיפים הופכים אותם לשגרירי מותג שמסתובבים עם פרסומת ניידת לעסק בכל מקום. אנשים אחרים רואים את הלוגו והמיתוג ונחשפים לעסק, מה שעוזר להגדיל את ההיכרות והמודעות לחברה ואת היתרונות הנוספים הללו:

 

·         עידוד של רכישות חוזרות

 

מתן צעיפים ממותגים יכול גם לעודד לקוחות קיימים לחזור ולרכוש שוב מהעסק. כאשר הם מקבלים מתנה ייחודית הם מרגישים שהעסק מעריך אותם כלקוחות ורוצה לתת להם ערך מוסף. זה יכול להניע אותם לחזור ולקנות שוב מהמותג המסוים במקום ממותגים מתחרים כי הם חשים קשר ונאמנות. הצעיפים גם משמשים תזכורת ניידת לעסק ועוזרים לשמר את נוכחות המותג.

 

·         משיכה של לקוחות פוטנציאליים

 

צעיפים ממותגים יכולים לשמש כתמריץ לרכישה ללקוחות חדשים פוטנציאליים. האפשרות לקבל צעיף בחינם או במחיר מוזל בתור בונוס לרכישה ראשונית יכולה למשוך לקוחות חדשים לנסות את המוצרים או השירותים של העסק. הצעיפים מעניקים ללקוחות תחושה כי הם מקבלים עסקה טובה יותר לצד ערך מוסף.

 

·         דרך נהדרת להפוך לויראליים

 

צעיפים ממותגים הם כלי שיווקי מצוין ליצירת אירועים וקמפיינים ויראליים. העסק יכול לקדם אירוע מיוחד שבו הלקוחות מקבלים צעיף בחינם או במחיר מוזל תמורת רכישה מסוימת. באופן הזה בית העסק יעורר באז ושיח ברשתות החברתיות וימשוך קהל רחב יותר להגיע לאירוע. אנשים אוהבים לשתף ברשתות החברתיות כאשר הם מקבלים מתנות מיוחדות, דבר אשר מסייע בפרסום ויראלי חזק לעסק.

 

·         הוקרת תודה ללקוחות קבועים

 

חלוקת צעיפים ממותגים היא דרך מצוינת להודות ללקוחות קיימים על נאמנותם לאורך זמן. העסק יכול לחלק צעיפים מיוחדים ללקוחות ותיקים כאות הוקרה על היותם לקוחות לאורך שנים. בשל כך אותם לקוחות ירגישו כי הם מוערכים וחשובים לעסק. יתר על כן, הצעיפים משמשים בתור תזכורת לבית העסק ומעודדים את הלקוחות להמשיך לשמור על קשר ונאמנות. באופן הזה נוצר קשר רגשי חזק יותר בין הלקוחות למותג.

צעיפי כדורגל: במיתוג מלא!

 

סתיו מוצרי פרסום – מוצרים ממותגים לעסקים

 

אנחנו בסתיו מוצרי פרסום עסקים, מציעים עבורכם מוצרי פרסום ממותגים שיעזרו לעסק שלכם להיכנס לתודעת השירות בקרב הציבור הנרחב. אם גם אתם זקוקים למוצרי פרסום מיוחדים ואתם לא יודעים אילו לבחור – אנחנו זו הכתובת עבורכם. השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

 

לא מצאת את המוצר באתר?
כתוב לנו ותענה בהקדם עם מילוי פרטים!

למען ייעול העבודה, אנו ממליצים לכם להעביר אלינו את בקשתכם בדוא"ל ונענה מיידית.

בהצעה מפורטת עם תמונות של המוצרים המוצעים שישלחו אליכם בהודעה חוזרת.

  • נא ציין את זמן האספקה הרצוי

משרדי סתיו – תצוגה

רוצים לקבל עוד הצעות ורעיונות? פנו עלינו!

למען ייעול העבודה, אנו ממליצים לכם להעביר אלינו את בקשתכם בדוא"ל ונענה מיידית.

בהצעה מפורטת עם תמונות של המוצרים המוצעים שישלחו אליכם בהודעה חוזרת.

בנוסף, אנו נבצע עבורכם הדמיה גרפית מוחשית של המוצר שעל גביו ישובץ הלוגו שלכם לאישורכם.

  • נא ציין את זמן האספקה הרצוי

משרדי סתיו – תצוגה

דילוג לתוכן