היעד המרכזי של כל עסק הוא הגדלת מחזור הלקוחות ולפיכך מחזור ההכנסות. בכדי להגדיל את המחזורים, עסקים קטנים כגדולים משקיעים את מרבית מהכנסותיהם בשיווק ופרסום.
מוצרי פרסום מהווים פלטפורמה שיווקית אשר זוכה להיקף חשיפה גדול ביותר, בעלויות נמוכות. לפיכך בעל עסק אשר קידום העסק שלו יניב תועלת לבעל עסק אחר, יכול להציע לאותו בעל עסק להשתתף בהוצאה על מוצרי פרסום עבור העסק שלו.
דוגמא לכך: בית קפה הממוקם בצמוד לתיאטרון יניב תועלת מהגדלת מחזור הלקוחות של התיאטרון, אשר משמעותו הגדלת הקיף הלקוחות של בית הקפה, ולפיכך תהיה לו תועלת במימון מוצרי פרסום עבור התיאטרון. מוצרי הפרסום יינתנו לבאי התיאטרון
כמתנה בכדי להודות להם על הגעתם ותת להם תחושה של יחס אישי. יחס עלות/תועלת בהוצאה במוצרי הפרסום עבור התיאטרון הינו גבוה ומשתלם לבעל בית הקפה.
מוצרי פרסום מהווים פלטפורמה לחשיפה נרחבת של בתי העסק בעלויות הנמוכות משמעותית ממדיות הפרסום השונות, לפיכך מהווים בסיס טוב לשיתופי פעולה של עסקים בעלי אינטרסים זהים.